Farizon își extinde prezența în europa prin deschiderea showroom-ului Fanion din Londra

Home/Evenimente, Știri/Farizon își extinde prezența în europa prin deschiderea showroom-ului Fanion din Londra

Farizon își extinde prezența în europa prin deschiderea showroom-ului Fanion din Londra

Compania Farizon a inaugurat oficial showroom-ul său fanion din Marea Britanie. La ceremonia de deschidere au participat conducerea superioară a Farizon New Energy Commercial Vehicle Group și Jameel Motors, reprezentanți ai industriei, precum și presa locală. Situat pe North Circular Road din Londra — într-un nod strategic al autostrăzii A406, cu un trafic zilnic de peste 100 000 de vehicule — showroom-ul fanion, cu o suprafață de 3 340 mp, este nu doar principalul centru de expunere Farizon din Regatul Unit, ci și un „hub de servicii etalon”, reflectând aprofundarea procesului de localizare a brandului în Europa.

Directorul general al Farizon Auto International Company, Cook Xue, a declarat:

„Regatul Unit este o piață matură, care apreciază inovația și sustenabilitatea. Este una dintre regiunile aflate în avangarda electrificării, în special în segmentul vehiculelor comerciale ușoare. Ne încurajează foarte mult feedbackul primit de la clienții britanici care au testat deja vehiculele. Aceștia consideră că modelul SV este o ofertă extrem de competitivă, cu un raport excelent între preț și performanță, precum și cu o autonomie reală. De asemenea, aprofundăm înțelegerea nevoilor locale pentru a continua să îmbunătățim satisfacția clienților.”

În showroom-ul fanion din Marea Britanie este prezentată întreaga gamă Farizon SV, care cuprinde nouă combinații diferite de configurații de caroserie și opțiuni de baterii. La locație activează peste 30 de angajați. Zona de service este dotată cu patru posturi de lucru (inclusiv două posturi complet funcționale), ceea ce permite deservirea a până la 3 000 de vehicule anual. Datorită coordonării în timp real cu Echipa Internațională de Răspuns Rapid Farizon, precum și sprijinului oferit de depozitul de piese de schimb al distribuitorului din Londra și de depozitul european Farizon, ciclurile decizionale pentru operațiunile de mentenanță sunt considerabil scurtate, asigurând un timp maxim de funcționare pentru clienți. Showroom-ul este complet integrat în sistemul global unificat de service și instruire Farizon, iar toți tehnicienii sunt supuși unor proceduri riguroase de certificare, garantând respectarea standardelor internaționale de calitate. Pe viitor, compania intenționează să extindă acest model în întreaga Europă, oferind suport complet pentru operare și mentenanță și contribuind totodată la dezvoltarea transportului „verde” și neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon în regiune.

Inaugurarea showroom-ului fanion din Marea Britanie marchează o nouă etapă importantă în implementarea consecventă a strategiei internaționale Farizon. La nivel global, compania își dezvoltă sistematic prezența prin deschiderea de locații fanion în piețe-cheie. În Serbia — prima țară europeană de prezență Farizon — showroom-ul fanion a semnalat tranziția de la un model exclusiv comercial la operațiuni localizate. În Dubai, datorită poziționării strategice în apropierea unuia dintre cele mai importante hub-uri logistice din lume, showroom-ul Farizon răspunde rapid nevoilor unei piețe cu potențial ridicat și se aliniază precis cerințelor de transport ale comunității de afaceri din Emiratele Arabe Unite. Deschiderea locației din Regatul Unit reprezintă pentru Farizon un salt calitativ în Europa — de la „intrarea pe piață” la „localizare profundă” — prin implementarea dublă a conceptului „produs + serviciu” și constituirea unei baze solide pentru extinderea viitoare și consolidarea influenței regionale în Europa.

În contextul tranziției globale către noile surse de energie și vehiculele comerciale inteligente, Farizon implementează o strategie dublă, bazată pe localizare aprofundată și dezvoltarea integrată a „produsului și serviciului”. Ghidată de principiul „adaptare locală în conformitate cu standardele globale”, Farizon rămâne fidelă misiunii sale de a promova transportul terestru global cu emisii zero prin tehnologii de vârf și servicii premium.

Despre compania Farizon

Farizon New Energy Commercial Vehicle Group este divizia de vehicule comerciale a GEELY Holding Group. Cu sprijinul Institutului Central de Cercetare GEELY, compania Farizon New Energy Commercial Vehicle Group a înființat cel mai mare centru de cercetare din China dedicat vehiculelor comerciale bazate pe energie nouă. Ea este responsabilă de dezvoltarea unei noi generații de vehicule comerciale ecologice și inteligente, bazate pe tehnologiile automobilelor de pasageri.

Farizon a devenit primul brand chinez de vehicule comerciale care oferă o gamă completă de produse electrificate. Compania își propune să devină un furnizor complet de soluții și tehnologii pentru transport inteligent și durabil.

Timp de trei ani consecutivi, Farizon și-a dublat cota de piață în China, depășind pragul de 20%, consolidându-și constant poziția de lider în industria vehiculelor comerciale electrice. În 2024, Farizon a atins pragul de 300 000 de unități vândute, devenind primul brand de vehicule comerciale electrice care a reușit această performanță.

Mai multe informații despre mărcile GEELY și FARIZON, disponibile în Republica Moldova – pe site-ul oficial www.geely.md.

2025-12-09T10:52:32+00:00 9 dec., 2025|Categorii: Evenimente, Știri|