Strategia Nissan Intelligent Mobility la Salonul Auto din Geneva

Home/Știri/Strategia Nissan Intelligent Mobility la Salonul Auto din Geneva

Strategia Nissan Intelligent Mobility la Salonul Auto din Geneva

Strategia Nissan Intelligent Mobility, care reflectă poziția companiei în problema transformării modului de viață al oamenilor și abordarea șofatului determină un șir de declarații importante, făcute în cadrul Salonului Auto – 2018 din Geneva.

Compania  Nissan  a anunțat că în conformitate cu noul plan pe durată medie   «Nissan M.O.V.E. to 2022» pentru  generația nouă de crossovere populare  vor fi propuse agregate de forță electrice. Inițiativa va extinde posibilitățile cumpărătorilor și le va permite să aleagă nu doar modelul, dar și tipul agregatului de forță.

Intelligent Power

Anunțul demonstrează odată în plus modul în care compania realizează  primul din cele trei elemente – cheie ale  strategiei   Intelligent Mobility – Intelligent Power. Sonorizată în premieră acum doi ani, strategia determină poziția companiei Nissan asupra surselor de energie pentru automobile, modul cum acestea se mișcă și cum  se integrează în viața socială.

Simbolul strategiei Nissan Intelligent Mobility este  electromobilul Nissan Leaf. De la apariția lui pe piață în a.2010au fost comercializate  peste300 000electromobile, iar parcursul lor sumar depășește4 mlrd. km. Astăzi Leaf este cel mai popular electromobil din lume.

În sfera transportului ecologic și sigur  Nissan își depășește concurenții cu o generație. Iar cu apariția lui Leaf de generația a doua, care este comercializat în Europa deja a doua lună,  brandul iarăși transcrie codul de reguli ale electromobilelor.

Numărul comenzilor pentru noul Nissan Leaf în Europa a trecut de 19000; dintre acestea 13000 au fost perfectate anterior  apariției electromobilului în saloanele dealerilor. Deci, noul  Leaf a devenit cel mai vândut electromobil din Europa.

În prezent în Europa este comercializat un  Leaf la fiecare12 minute.

Sistemele prezentate pe noul Leaf deja se realizează și pe alte  automobile comerciale și ușoare din gama   Nissan. Spre exemplu, în luna curentă  sistemul avansat de asistență  ProPILOT va fi oferit în Europa pentru crossoverul  Nissan Qashqai.

Intelligent Driving

Sistemul  ProPILOT este unul dintre pilonii pe care se bazează șofatul autonom.  Este exemplul abordării inovaționale Nissan a celui de-al doilea element al strategiei   Intelligent Mobility – Intelligent Driving. Sistemul ProPILOT sporește satisfacția șofatului, garantează proprietarilor   Nissan siguranța și controlul asupra situației.

Bateria instalată pe Leaf cu capacitatea 40 kWt este accesibilă acum și pentru furgonul e-NV200. Ea mărește rezerva de parcurs fără reîncărcare  cu  60%, fără a reduce volumul portbagajului.

Intelligent Integration

Al treilea elementIntelligentMobility – IntelligentIntegration. Aici tehnologiile avansate create de   Nissan în sfera electromobilelor sunt folosite pentru sporirea rolului lor în viața socială. Cel mai nou exemplu al acestei activități Nissan este parteneriatul cu companiei energetică   E.ON.

În cadrul acestei inițiative   Nissan și E.ON vor analiza oportunitățile umor proiecte comerciale ce țin de conexiunea electromobilelor cu rețelele electrice   (vehicle-to-grid), obținerea energiei din surse regenerabile și sistemele de păstrare a ei, precum și integrarea în rețelele electrice pentru proprietarii electromobilelor   Nissan.

Această colaborare va contribui la dezvoltarea ramurii de producere a automobilelor cu gradul zero de emanații nocive și  va permite ca  Nissan să meargă spre scopul ales: asigurarea proprietarilor de electromobile cu energie electrică gratuiră.

Toate trei elemente ale strategiei Intelligent Mobility sunt unite de concept-carul   IMx KURO. El demonstrează calitatea de lider mondial și direcția viitoarelor activități   Nissan în lume electromobilelor și cea a crossoverelor. Este instalația electrică IMx KURO de 320 kWt, rezerva de parcurs fără reîncărcare este de   600 km.

Conceptul  IMx KURO este dotat cu sistemul creat de  Nissan – Brain-to-Vehicle (B2V), care citește semnalele creierului șoferului, le analizează, prognozează acțiunile lui și reacționează respectiv.

Ponz Pandikuthira, vicepreședintele în probleme de planificare de producere și strategii avansate   Nissan în Europa a spus: «Ca lider mondial în producerea electromobilelor,  Nissan tinde să ajute businessmenilor și clienților particulari  să construiască  un viitor mai sigur, în care vom trăi cu toții. Prin strategia   Nissan Intelligent Mobility noi schimbăm atitudinea față de șofat și modul de trai al clienților noștri.

Și a adăugat: «Declarațiile de azi ale companiei  Nissan reflectă următorii pași spre crearea unui sistem ecologic integrat în totalitate, care corespunde strategiei Intelligent Mobility».

2018-03-14T16:01:03+00:00 14 Mar, 2018|Categorii: Știri|